Wednesday, April 22, 2009

Berangan Tak Salah

Bismillahirrohmannirrohim..

Ya Allah, susahnya nak dapat kesempatan macam dulu. Sekarang masa aku semakin penuh dengan kerja2 rasmi & kerja2 iCon tu, tapi aku percaya, kesibukan itu la yang menunjukkan rezeki aku ada. Kalau takde apa nak buat camne? Dalam kesempatan yang sikit ni, sempat gak aku editkan gambar2 untuk ratapan korang. Nanti di kesempatan lain, banyak cerita untuk aku kongsi.Macam2 yang Kay lalui untuk keluarkan single Bisikan Hati, tapi sebab hati yang selalu berbisik itu membisikkan sesuatu yang pasti, korang tunggu je la kemunculan Kay dalam industri seni tak lama lagi ek.
Owh, untuk makluman korang, iCon Community kini dikenali sebagai Kay-iCon Community dan kami sedang merancang sesuatu yang besar. Sesiapa yang nak terlibat dengan perancangan besar ni, hubungi aku. Alah korang ni, macam la tak tau no tepon aku kan..hehehehe
Shafri pun sekarang ni dah kerja. Jadi, kurang la kesempatan untuk wat fotoshoot & aktiviti lain. Aku harap semangat Shafri masih tetap macam dulu.
Bagi korang yang rindu adik karat, nantikan n3 istimewa untuk dia. Aku pun rindu korang semua. Ada rezeki & jodoh kita, iCon akan ada di mana2, insyaAllah.

1 comment:

Kasih Alyza said...

Adik karat?? huhuhu mmg i rindu kat dia....

wat cpt n3 dia dear... i nk tau apa citer terbaru dia...