Tuesday, April 14, 2009

Lokman Hakim

Bismillahirrohmannirrohim..

Arini aku nak kenalkan kat korang, sorang model yang mungkin korang tak perasan kehadiran dia. Sebelum ni dia banyak keluar dalam majalah Remaja. Usaha Lokman tak berhenti setakat tu, dia kuatkan semangat untuk menempa nama dalam bidang ni. Gambar2 ni antara yang keluar dalam majalah Remaja. Aku buat n3 ni sebagai penghargaan aku kepada Lokman yang banyak bagi tunjuk ajar pada aku & jadi inspirasi aku sebab, aku nak jadikan anak2 didik iCon macam Lokman, ada semangat & kesungguhan macam Lokman.
Yang terbaru, Lokman akan terlibat dalam Akademik Polis musim ke5 siaran RTM2 yang akan memulakan shooting sepanjang bulan 6. Siri Akademik Polis tersebut diharap dapat menaikkan lagi nama Lokman. Usaha jangan putus asa Man. All the best.

2 comments:

Kasih Alyza said...

yup... yg nie mmg ada value sbg model... so hope budak2 icon blajar dr lokman...

gud luck 4 lokman :)

Puteri Sepi said...

Uiks

hansome la

=P