Thursday, April 16, 2009

iCon Model: Halil

Bismillahirrohmannirrohim..

Hari ni aku tambah sket gambar Halil yang aku dah edit. Semalam Halil ada tanya samada aku edit tak gambar2 dia. Sebab bukan aku yang snap gambar tu, tak berani la pulak nak edit2 ni tapi since Halil dah izinkan, ni la hasilnya..

Bismillahirrohmannirrohim

Kalau korang perasan, wajah Halil pernah keluar dalam Mangga Februari 2009. Lama aku tunggu nak hubungi Halil sebab nak tau status dia samada dia terikat dengan mana2 agensi. Alhamdulillah, setelah berborak agak lama, Halil bersetuju untuk join iCon Model. Aku letak gambar2 Halil yang aku ambik dari myspace sebab lom ada kesempatan nak wat fotoshoot. Bila free lil? Hehehe..
Edit pun tak sempat, jadi korang ratap la foto original dari Halil ni. Sapa setuju Halil join iCon, angkat tangan sebelah lagi..hahahaha

No comments: