Monday, April 13, 2009

Faiez @ Istana

Aku panggil Faiez, Lya dll untuk fotoshoot tengahari ni tapi yang dapat datang cuma Faiez je. So, ratap la gambar Faiez ni ye. Dengar2 kata, pengikut blog ni dikalangan kawan2 Faiez semakin bertambah. Jadi aku ucapkan jutaan terima kasih kepada semua warga Legend Golf & Country Resort Kulai..
Disamping kehenseman modelnya, aku cuba sedaya upaya menonjolkan keindahan senibina bangunan lama tersebut. Korang jangan la tengok Faiez je ek..hehehe
Aku tersalah angle sebenarnya. Tapi Faiez menyelamat keadaan.
Gambar sandar kat tiang ni paling aku suka.

2 comments:

Unknown said...

wow, didn't know he's got good talent in this arena. Know him very well, and I believe he can go very far in this arena. All the best for him.

Kasih Alyza said...

chantik2.... menarik... teknik shoot yg makin bgs... model ok la perlu byk improve lg hehehe...