Wednesday, March 14, 2012

Sudah Sampaikah Masanya?

Bismillahirrohmannirrohim

Lama..serius lama aku tinggalkan alam blogger ni..Aku sendiri tak pasti akan kembali menulis semula atau tak. Mungkin pengaruh FB yang buat aku tinggalkan blog, tapi niat asal adalah supaya iConians menjadikan FB iCon sebagai medan interaksi, bukan blog ini sebab ini blog peribadi aku dan matlamat itu tercapai.

Mungkin dah sampai masanya kot aku bergiat aktif semula sebagai blogger yang pernah dikatagorikan sebagai blogger sampah. Dulu, masa baru2 menulis dalam blog, iCon belum ditubuhkan. Blog ni adalah penghubung antara sebelum, semasa & selepas penubuhan iCon, malah sebagai penghubung kehidupan aku di Kuala Lumpur dengan Johor Bahru. Tengah2nya adalah blog ini.

Mungkin sudah sampai masanya, InsyaAllah..

No comments: