Thursday, October 9, 2008

9 Syawal


Sangkaan aku betul & benar belaka. Lepas cuti raya yang panjang, punya la banyak keje bertimbun2.. Korang sendiri boleh bajet kan,tengok berapa kali je aku dapat post dalam sehari, tak macam sebelum2 ni..
Malas Nak cite banyak tentang keje sebab aku selalu ingat sorang kaunselor penah cakap,
"keje ni macam rumput, kat tebas dia tumbuh lagi, kau mesin pun dia tumbuh lagi, tapi kau tetap kena tebas, tetap kena potong, kalau tak jadi semak"
Raya ke 9 ni baru la aku dapat post gambar2 raya aku sekeluarga. Tahun ni yang tak dapat raya bersama kami, as usual la, arwah ayah & Olin (suami alin ayah zairi). Selain tu adik beradik semua ada. Keluarga aku kecik je so memang seramai ini je la. Anak buah pun baru 2 orang, anak sendiri belum lagi..hohoho.. So korang ratap la gambar2 raya yang tak seberapa ni ek..

No comments: