Thursday, October 9, 2008

Mandom..

Ramai kawan2 yang terasa mandomnye blog aku kebelakangan ni.. untuk menceriakan hidop korang dan hidop aku, ratap la gambar2 pengubat luka ni ha..sekurang2nya kita happy dan ceria bila tengok gambar2 camni kan.
Yang buat aku bertambah mandom bila kami dapat arahan untuk selesaikan kerja2 tertunggak sebelum akhir bulan ni. Maknanya nak atau tidak, aku & kawan2 kena stayback sampai kul 8 malam setiap malam.. Adoyai..
Kalau la aku boleh balik ke zaman baby macam gambar2 ni, takde fikir masalah, takde fikir kekusutan & keserabutan, tapi kita kena terima hakikat hidup kita melalui satu pusingan kan..
Nak terbang jauh2 dari segala kerja yang membebankan ni pun takleh gak. Ini sumber rezeki, aku kena kerja & jadikan kerja ni ibadah.
Cuma kawan sahabat rakan & saudara yang mempu mengubat kedukaan, kelukaan & kemandoman ni. Thanks to all..

No comments: