Monday, October 6, 2008

Ahad 28 September

Ini rentetan cerita perjalanan yang panjang semalamnye, sabtu 27 September. Hari ahad ni,dalam kul 9 lebih aku & Aim terus gerak ke bengkel member kat Wangsa Melawati sebab semalam keta tinggal kat situ. Korang tengok la sendiri & Ahad 28 September tu, kopak RM360..

Hikmahnya: Sib baik la keta ni rosak 27 September. Kalau ikut jadual asal aku akan gerak balik Kota Tinggi 27 September pagi2 lepas sahur. Tapi sebab tukar plan maka tak jadi la balik. Kalau la aku balik gak 27 September tu & kerosakan ni berlaku kat Lebuhraya, agak2 berapa aku kopak & camne keadaan aku yang jahil tentang enjin ni..
Pikir2 balik,fuh, sib baik la aku tukar plan..So kerosakan berlaku sebelum perjalanan balik kampung berhari raya..

Moralnya: rajin2 le tengok enjin keta Djebat oiii...

No comments: