Friday, October 24, 2008

Cubaan bermain cahaya

Aku jeles tengok hasil keje erman http://bojeng400d.blogspot.com/.
Memang gempak & aku admire gambar2 yang dia shoot. Aku nak jadi camtu..Aku nak gambar2 camtu..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Semalam balik dari Rumah Terbuka Karyawan kat Istana Budaya, Kay bawak aku lalu kat KLCC. Tiba2 aku teringat gambar2 dalam blog erman. Aku pun cuba..
Ada sapa nak komen? Aku puas hati sangat, at least untuk cubaan pertama aku ni, ini la hasilnya. Aku nampak lak bangunan Public Bank.

Serius, aku nak belajar lagi tentang pencahayaan. Aku minat, aku teruja.. Emm.. gambar pokok tu aku snap kat IB.

3 comments:

Kasih Alyza said...

well 1 percubaan yg bgs... btw u ptt join bloggers photographer.. actually byk ilmu u bole dpt salah sorang yg hebat i kenal adalah Chot... u bole klik kt blog i ke link dia...

teknik photographi dia and the geng is the best among the best dear...

papepun syabas...

Djebat said...

waaaaaaaaaaaaa..tq,tq,tq..
info plg bguna..
i nk klik yg mna 1 ni?

Kasih Alyza said...

kat blog i kn ada tulis kasih ati tu.. u cari nama chot... now dia pun dh ada photo blog sendiri...

u ptt blajar dr senior2 ni and get along wt them.. kalo x silap i rasanya kt blah jb pun ada gak photographer bloggers...

nnt i bg infomasi tu kt u k dear...