Tuesday, October 14, 2008

Beraya..Beraya..

Pagi2 dah dapat mesej dari mama Al informkan yang dia tak jadi buat open house. Ababg dia eksiden kat Seremban. So plan aku pagi tu, gi amek keta (sebab semalam tak sempat amek), gi beraya ke rumah Ain & pastu gi puchong lak. So kitorang bersiap & gerak g Wangsa Melawati. Masa tu dah dekat2 tengahari dah. Sementara nak gi amek keta,kitorang alas perut dulu (padahal nak gi open house Ain ni..ish). Masa ni la aku gi beli Media Hiburan.

Lepas makan, Tadox call. Dia nak join skali. Best, ramai sket. Bukan dia je, Aliff, Mantoya, awek masing2 pun ikut. Kay je terpaksa bawak Mumu & Ayie gi Low Yatt sebab ada mende dorang nak beli. Jumpa gang2 Tadox kat Damansara & terus gerak ke rumah Ain. Rombongan meminang sampai dalam kul 2 lebih. Tu pun lepas Ain amek kitorang kat jalan masuk gi umah dia. Makan..Makan..Makan.. Sampai masa berangkat ke Puchong. Aliff & Tadox ada event, man & geng pun ada plan sendiri. So aku, adik Karat & Najib je akan gerak ke Puchong pasni. Kay & geng call, bagitau dah sampai Sunway. Kitorang akan jumpa kat situ & terus gerak gi umah Alin.
Sampai sana Alin lom balik lagi. Dia beraya kat umah kawan dia tapi tak lama kami tunggu dia pun balik dengan Zairi. Ratap la gambar2 kat atas tu. Zairi yang memang manje dengan adik Karat punya la suka kitorang datang. Tau apa dia panggil adik Karat? Uncle Kayat.. hehehe..
Sebenarnya kat umah Alin ni bukan la beraya sebab Alin memang takde wat apa2 pun. Aku faham keadaan dia. So aku decide bawak dorang gi Tesco Puchong.

Ratap la gambar2 kat Tesco Puchong tu.

No comments: